Monday, March 29, 2010

Amin Di Pyramid....

Kamera : Olympus Digital Camera Model u840,S840

...gambar ni bukan di edit, mamat nih memang berdiri kat situ pon...buat2 berdoa sebab nak bagi tunjuk kat mak aku yang dia duk Jordan selalu semayang tak tinggal hehehe....

gambar ni dikirimkan oleh adik aku Amin (http://opamingrazali.blogspot.com/) semasa dia jalan-jalan di Pyramid. Dia kata nak mintak aku kasi letak feel sket dalam gambar nih sbb nak buat simpanan peribadi...tak ada apa pon sebenarnya perlu diedit pada gambar ni sebab memang dah cantik...aku cuma timbulkan sikit ton warnanya dan buat 'gubahan' pada awan tu jer.....

8 comments:

Siti Nor Ain said...

perlu ke mention timbulkn ton warna awn tye..
meletzzzz.....

crystalzerosix said...

ceh ain..ni blog fotografi...suma setting kena la crita...cessss....

ambik gamba comel2 aku nok buh sini...huh!

Berd said...

perut tu tak bucit. angin lalu tu.
ekeke

semayang tak tinggal doh.hahaha

Faridism Production said...

sangat style :)

muixxium said...

bijop'

MY said...

ader awan eh kat sana..

crystalzerosix said...

ada awan cuma xsemeriah cam pic ni je My..hehe

JAIRO said...

cantik la.. caya la!!!! \m/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...